Uw klant
betaalt niet?

Referenties

Wij zijn erg blij met Smid Emmen Incasso. Sinds afgelopen jaar besteden wij alles uit aan Norman. Waar een ander het niet voor elkaar krijgt, weet Norman erin te slagen om contact te krijgen met de debiteur en ervoor te zorgen dat de factuur alsnog betaald word. Wij willen niet meer anders, de communicatie verloopt vlot en duidelijk en je weet direct waar je aan toe bent!

Norman dank je wel voor wat je tot nu toe voor ons gedaan hebt, echt top!

- Jessica Valke, Media & Design Totaal

Wij hadden te maken met een debiteur welke in de regio Emmen niet wilde betalen. Na het inschakelen van Smid Emmen incasso kwamen we met klant tot overeenstemming tot betaling. Dit was niet gelukt zonder zijn bemiddeling.

Meermaals hadden wij zeer veel moeite om hardnekkige klanten de factuur te laten betalen. Vandaar dat Smid Emmen incasso vaker door ons wordt ingeschakeld. Het kantoor is zeer professioneel en is kundig op dit gebied. Ik vind het zeer prettig dat de vordering bij een bedrijf ondergebracht is welke er 100% achterstaat. Dit bedrijf zorgt voor minder stress en zorgt dat wij meer tijd overhouden voor andere zaken. Wij kunnen dit bedrijf ook bij iedereen aanraden.

- Henk Jager, Remon B.V.

Bijna een jaar hebben wij zonder succes achter een debiteur, of beter gezegd “wanbetaler” aangezeten. Goede ervaringen met , vooral briefschrijvende incassobureaus hadden we (helaas) niet en het openstaande bedrag was te klein voor een rechtszaak; iets wat deze klanten ook wel weten. Na al het gedoe waren we bijna zover om het maar op te geven. Alleen blijft het wel knagen. Je hebt geleverd, de klant gebruikt de niet betaalde goederen en je bent feitelijk machteloos. Door een relatie werden we gewezen op “Smid Emmen Incasso”. We besloten met Norman in zee te gaan, of beter gezegd, Norman besloot, ondanks onze scepsis over de kans op betaling door deze klant, met ons in zee te gaan. Tot onze verbazing loste hij deze gecompliceerde zaak, waarbij achteraf ook nog eens meerdere partijen betrokken bleken, binnen zeer korte tijd op. Het volledige openstaande bedrag werd alsnog betaald! Daarbij werkt Norman zeer transparant en helder. Hij kiest de juiste strategie en lost in direct persoonlijk contact met de debiteur het probleem op. Hij kiest, gezien zijn succes, daarbij klaarblijkelijk voor de juiste (altijd nette) toon en insteek. Alle lof daarvoor! Wij kunnen “Smid Emmen Incasso” dan ook niet anders dan van harte aanbevelen!

- Ton Kamps Klaas de Vries WerkPleQ Kantoor Inrichting

Via Concept Plus ben ik terecht gekomen bij Smid Incasso Emmen. Ik kan alleen maar melden dat ik zeer tevreden ben over de samenwerking. De lijntjes zijn heel kort en er wordt goed gecommuniceerd daar komt bij dat de posten die we aangeboden hebben voor een groot deel keurig netjes binnen komen en daar draait het uiteindelijk om.

- Arjan Schut, Multiplus B.V.

Afgelopen jaar hebben wij voor het eerst de openstaande facturen aan Norman Smid uitbesteed en dit is ons super bevallen. Er wordt duidelijk gecommuniceerd met ons over de status van de incasso en met als resultaat dat bijna alle openstaande facturen geïncasseerd zijn. Ook hebben wij een abonnement afgesloten bij Norman waardoor wij elk jaar openstaande facturen kunnen incasseren via Norman. Wij zijn zeer tevreden tot nu toe.

- Bram van Winden, Caravanstallingdrenthe.nl

Smid Incasso Emmen zorgt voor incassering van oninbare facturen. De persoonlijke en snelle aanpak van de dossiers is zijn sterkste kant. Communicatie verloopt correct, helder en snel. Veder zijn de gegeven adviezen vakkundig en nuttig. Norman valt niet onder de categorie “Incasso-cowboys”, hij houdt zich wel aan de geldende wetten. Daarbij zal hij altijd correct optreden naar zowel de opdrachtgever als (dubieuze) debiteuren. Hij zet zich voor 100% in om de factuur te innen. Daarom kunnen wij Smid Incasso Emmen aanbevelen.

- Snijders Installatieservice Dalen

We zijn erg blij met Smid Incasso. In het verleden besteden we de onbetaalde facturen uit aan een groot incassobedrijf. De communicatie met dit bedrijf verliep altijd stroef, en telkens nieuwe contactpersonen. Slagingspercentage was daardoor ook erg laag, of het duurde erg lang.

Vanaf begin 2016 zijn we de samenwerking met Smid Incasso aangegaan, en tot op de dag van vandaag is het erg fijn zaken doen. Of het om een hoog of laag incassobedrag gaat, Norman geeft voor elke factuur dezelfde goede inspanning. Ook wordt er gedacht in oplossingen, en niet in problemen. Iets wat ons erg aanspreekt omdat wij hetzelfde standpunt hebben. De lokale betrokkenheid, en manier van aanpak in zijn werk spreekt ons erg aan.

- Ferdy Snijders, Autobedrijf Ferdy Snijders

“Een klant van ons was erg onregelmatig met het betalen van de facturen tot op het moment dat hij helemaal niet meer betaalde. Na een aantal herinneringen en aanmaningen kregen wij alleen maar beloftes van deze klant, maar wij ontvingen geen betalingen. Via onze boekhouder kwamen wij in contact met Norman en hebben wij ons verhaal uitgelegd. Norman nam de tijd om ons goed te informeren over de stappen die hij wilde gaan nemen en zou ons ook op de hoogte brengen van de vorderingen. Een korte tijd later nam hij weer contact met ons op en gaf aan dat er een regeling was getroffen met de klant en dat hij erop zou toezien dat de afgesproken regeling ook zou worden gevolgd. Binnen een aantal weken had de klant alle openstaande posten voldaan en dat allemaal dankzij het goede werk van Norman. Vanwege het handelen en de duidelijke communicatie bevelen wij Norman van harte aan.”

- Frank Keuter, Günes Uitzendbureau BV

Nadat er een betalingsregeling was getroffen verdween mijn klant van de radar. Diverse pogingen om met de klant in contact te komen liepen op niets uit. Norman is op zoek gegaan en heeft de klant gevonden en zo ver weten te krijgen dat deze is overgegaan tot het betalen van de gehele factuur. Norman heeft dit op een zeer diplomatieke manier opgelost. De klant kwam na het betalen van de factuur zijn excuses aanbieden en is klant gebleven. Omdat Norman in het verleden al vaker heeft laten zien dat hij voor zijn vak staat beveel ik Norman zeker aan.

- Arno Bakker, Bandencentrum Emmen

Via een vorig incident zijn we in contact gekomen met Norman. In zijn introductie gaf hij aan bereid te zijn meerdere (nette) paden te bewandelen, een goed netwerk in de regio te hebben en ervaring te hebben in onze bedrijfssector. Hiermee beloofde hij om bij financiële en juridische problemen tot een oplossing te komen voor beide partijen. Vanwege zijn introductie belandde zijn kaartje niet onderop de stapel. Toen we voor een volgend incident iemand nodig hadden wisten we hem dan ook snel te vinden. Norman heeft bewezen dat hij zowel in een adviserende, onderzoekende en uitvoerende rol kruipt en er indien nodig ook ruim buiten kantoortijden voor zijn klanten klaarstaat. Norman heeft gedurende het oplossen van dit incident meerdere van zijn connecties geraadpleegd. Dit heeft er voor gezorgd dat we geen energie of ‘kansen’ verspilden door niet effectieve wegen te bewandelen. Zo hebben we dan ook spijkers met koppen geslagen en op een prettige wijze (win-win situatie) voor beide partijen de zaak af weten te handelen. Het is voor geen enkel bedrijf mogelijk om alle risico’s af te dekken. Het is dan ook een erg prettig gevoel om iemand achter de hand te hebben, hier bevelen wij Norman graag voor aan.

- Power Sound facilitair

Smid Incasso Emmen heeft uitstekend voor mij bemiddeld in een lang slepende zaak waar, tenzij tegen behoorlijke kosten, voorlopig nog geen eind aan leek te komen. Door zijn nette en correcte optreden richting debiteur is er betaald en heeft ook de relatie met de klant er niet onder geleden, voorwaar geen sinecure!!
Ik kan en wil Norman dan ook van harte aanbevelen om een goede oplossing voor uw debiteur(en) probleem te vinden.

- Peter Hoogeveen, Autoservice Smilde

Wij zijn zeer vakkundig en snel geholpen bij het incasseren van een openstaande factuur, daar waar DAS Incasso niet verder mee kwam. Norman is voor ons op onderzoek uitgegaan en heeft de klant, inmiddels verhuisd, gevonden. Vervolgens heeft hij daar op een professionele en respectvolle manier samen met de klant naar een oplossing gezocht. De kracht zit in de persoonlijke benadering van de klant, omdat de ondernemer daar niet altijd meer toe in staat is, omdat er emoties mee spelen. Verder is het van ons van belang, dat de klant, ondanks het niet betalen van de factuur, toch met respect wordt behandeld, want er kan een goede reden voor zijn dat er niet betaald wordt. Kortom, wij kunnen Norman Smid bij iedereen aanbevelen.

- Petra Jalving, Scootmobiel enzo

Norman is een doorzetter. Nadat hij een dossier heeft ontvangen ‘bijt’ hij zich erin vast. Norman wil antwoorden en gaat ernaar op zoek. Tijdstip maakt niet uit, maar letterlijk op zoek gaan naar de debiteur is geen uitzondering. Alles op een nette manier. Afspraak is afspraak! Betalen hoort daar ook bij, excuses worden niet geaccepteerd, maar oplossingen wel.

- Niels van der Scheer, Concept Plus!

We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat u onze website zo goed mogelijk kunt gebruiken. Als u deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Lees meer over onze privacyverklaring

Ik ga akkoordLees meer